Årets sista läxa...

2010-12-19 @ 21:06:23
...Ska snart göras! Det ni, fan vad najs det känns. Fan vad najs allt känns just nu. Jag är verkligen hellyckig just nu, trivs så otroligt bra där jag är i livet just nu. Jag har en pojkvän jag älskar över allt annat. Jag har en drös underbara vänner. Min familj är underbar som alltid. Skolan är så rätt för mig.  Jag är på ett ställe i livet då ja vet vad jag vill och jag har motivationen också. Jag har drömmar och jag vet att jag faktiskt kan uppnå några av dem. 
   Jag kan se bak och le och se framåt och le. Även om det finns en hel del som inte är helt värt att le för i mitt förflutna kan jag göra det nu. jag ser hur det har format mig som människa och fått mig att utvecklas till den person som jag är idag. Jag kan nu se hur varje svek har gjort mig till en starkare människa och mer tålig. Jo i och för sig har jag blett sluten i vissa sitvationer för att förhindra att bli sårad, men jag har kommit så otroligt långt i mitt arbete med att kunna öppna mig än vad jag någonsinn hade kunnat hoppas på för ett par år sen. Jag har så mycket att bry mig om och älska och ta hand om.

Just nu är jag faktiskt en stark människa. jag står på hyfsatt stadiga ben, visst ja faller i bland men jag lyckas alltid ta mig upp innan jag faller för djupt. Det finns alltid någon där som fångar mig nu. Det känns så otrligt bra!


Min helg har varit otroligt bra. Känns som jag har gått runt och smålet hela tiden. jag är så lycklig med min kära på att det inte rikigt finns. Han gör mig hel och fyller mig med kärlek!

OjOjOj vad det blev text idag, hade egetnligen bara tänkt skriva nått kort. men så blev det visst inte. Ahja, ibland får ni allt stå ut med lite mer att läsa :) Men nu ska jag som tidigare sagt göra årets sista läxa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0