Gomörron

2010-11-10 @ 08:33:38
Eller vad man nu ska säga. Ute är det dimmigt och ser bara allmänt kallt ut. Humöret e la inte på topp idag om jag säger så, hade tänkt fota idag. Men eftersom vädret suger så känns det inte helt lönt. Kanske bygger upp en ministudiio idag hemma om jag orkar när jag kommer hem.  Men antagligen lär jag la endast sätta mig vid datorn och va oaktiv. 
Borde ta och rensa garderoben lite också, det e lixom överfull till bristningsgräns just num inge helt okej när man faktiskt blir attakerad av kläder när man försöker ta något i den. Man kanske kan ta och sälja lite skit också. Har en del jag kanske kan få några få slantar för i alla fall.



Kommentarer
Postat av: ROCKABETTY

Re: Kunde inte hålla med mer!

2010-11-10 @ 09:11:40
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: rONJAAAA

Ronja hade en förjävlig morgon, jag hade gått halva biten till stationen då hade jag glömmt hälften hemma så fick vända o sen stå ute i regnet o vänta på mamma :P tog två timmar att komma till skolan... ronja har även tråkigt imed de har stängt av mitt fecebook



kram

2010-11-10 @ 10:46:43
URL: http://ronijia.bloggplatsen.se
Postat av: josephine- TÄVLING PÅ BLOGGEN

får jag lysa upp höstmörkret med en ny design??

grattis nu kan du vinna en gjord av oss på twinblogg! klicka på länken för att läsa mer!



http://twinblogg.blogg.se/2010/november/vinn-en-design.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0