Snart så

2010-11-11 @ 19:35:28
Bandsläpp om 17 dagar, 17 timmar och 32 minuter!

Inte illa det där. Det e verkligen sjukt najs. Hoppas på aningen bättre bokningar i år. Förra året va awesome, men hade kunnat va en hel del bättre.
Och ja det är Metaltown jag snackar om!
Jag vill ha sommar och festivaler, NU.
Jag behöver det.
Kallt som satan e det.
Mörkt som in i helvette.
Humöret e la inte helt på topp om man säger så.
Smått panik för att rummet ser ut som det faktiskt gör, värre än vad det brukar.
Konstigt fenomen är att fast man resat ut två papperskassar kläder e det precis lika lite plats i garderoben.
Hur går detta ihop egentligen.
Skumt.

Som ni märker har jag inte direkt något vettigt att säga just nu, men behöver skriva av mig lite så ni får stå ut.
Snart fredag.
Och jag hittar inte ord att beskriva hur mycket jag faktiskt behöver det.
Nej jag är inte pressad i skolan.
Nej jag har inte mycket jag måste göra.
Men jag känner mig extremt stressad i alla fall.
Magen har börjat krångla igen.
Behöver sova ut ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0