Fly whit me

2010-10-28 @ 10:02:52
Helvette vad jag e taggad på imorron. Watain spelas på högsta och sitter och funderar på vad man ska ha på sig. Kanske de nya byxorna? Ahja, vi får se. En konsert e precis vad jag behöver just nu, det kommer bli awesome. Ska bara skriva ut biljettfan och sen jävlar i det är vi redo! Dock ska jag överleva ett syntest imorron först på körskolan, eller det är jag inte direkt orolig för utan det e hur ja ska lyckas ta mig dig utan att gå helt vilse. Kan bli en upplevese, tur man har nånna timmar på sig innan det måste va klart... Så vi har tid att gå vilse nån timma först ;)

Men nu ska jag ta och leta fram mitt golv, sminka  mig och sen dra till skolan för tre timmars mediakunskap. Tidningen ska in tilll tryck idag. Spännande minst sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0