Fredag

2010-09-17 @ 08:05:42
Godmorgon kära barn. Idag är det fredag och det betyder en samhälles lektion och sen HELG! Det känns helt otroligt bra, och en massa kul står inplanerat. Ikväll ska vi till Åstorp och fira JooseJosseHanna som fyllde år igår. Sen på lördag ska vi fira pappa vid lunch, sen ska det jubbas och sen kommer folk hit och glor film. Kommer bli trevligt som alltid.
En sak som känns bra är att man inte lever för helgerna på samma sätt längre, visst längtar man till dem med de e inte det enda bra på veckan. För jag trivs faktiskt i skolan nu, jag känner att det ger något och jag sitter inte bara och lider utan tar verkligen del av lektionen. Det är intressant och jag känner mig omotiverad till att göra bra ifrån mig. Något jag verkligen inte kände på NV. Där va varje dag plågsam och full med stress hur jag ens skulle klara G på de prov jag hade.  Jag låg efter i matten, kemin och fysiken. Men nu hinner jag allt jag ska och lite till. Det känns verkligen bra. Dock saknar jag min gamla klass något enormt. Det kan inte bli bättre än den helt enkelt.
Nä nu ska jag ta och sminka mig och dra till plugget. Ha det göttans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0