Hej ho..

2010-09-14 @ 09:54:35
Tisdag morgon. och jag förbereder mig på en dag hemma. Inga lektioner idag och det gillas starkt. Ska snart ta och baka lite till farsan som fyller år idag. Ska bara fixa lite läxa först så man e klar med skiten. Dock har jag inte mycket motivation till att starta, jag hade hellre suttit och glott film hela dagen med en stor skål glass i knäet. Men plugg, bakning och städning står på schemat.
Redigt piss väder är det oxå. Regn och blåst. Tur att man inte ska ut utan kan sitta hemma och mysa istället. :)
Nä nu ska jag fixa spanskan och mediakunskapen. Datorkunskapen får pappa hjälpa mig med ikväll. För jag har kört fast. Hata calk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0