Twilight of the thuder god..

2010-09-08 @ 14:06:30
Goddag i stugan! Onsdag idag om jag inte har helt fel för mig, har precis kommit hem från att mina två lektioner. Det känns verkligen superskönt att inte vara alltför sent hemma som jag alltid va innan. Tycker dock lite synd om mina kära klasskamrater som går till fem idag. Tacksam för att jag slipper det i alla fall.. Och kommer slippa ta sju tåget på måndagar och onsdagar, för det är inte lönt för lärarna kommer in med det tåget jag skulle tatt som går från Kävlinge halv åtta. Så det gillas. För det e inte skönt någonstanns att gå upp halv sex. Tur att man är morgonpigg.. NOT. Ahja, nu ska jag nog ta och käka nått. Tjingeling!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0