Lite kvällstankar

2011-04-14 @ 23:11:39
Jag gillar sådana här dagar. Eller slutet på dem i alla fall. När dagen började var varken humör eller ork på topp. Helt nere. Men dagen gick på och när man väl träffa och snackar med folk man gillar blir allt sakta men säkert bättre. Just nu sitter ja med ett litet leende på läpparna och känner att detta har varit en bra dag där saker faktiskt har åstadkommits. Man behöver dagar som denna för att verkligen tänka på att uppskatta de nära och kära i ens omgivning. Ni förstår inte hur mycket det betyder för mig, att faktiskt känna att jag är någon och att man uppskattas på ett eller annat sätt är guld värt. Så ja tackar och bockar för det :)

Fredag imorron, sista dagen innan påsklovet och jag är grymt taggad. Lovet inleds med matlagning filmkväll med folk från min Nv klass. Saknat folk det där, uppskattas verkligen de gånger vi träffas. Ni är underbara hela högen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0