The Ballad

2011-04-07 @ 22:50:55
Godafton gott folk. Ännu en skolvecka närmar sig sitt slut. Torsdag kväll igen, tiden springer ifrån mig. Nästa vecka blir soft dock, ingen spanska på måndagmorgon och studiedag på onsdag. Lovely I say. Sen veckan efter det är det påsklov. Efterlängtat, och så bäst det kommer bli.

Jag har inte så mycket vettigt att uppdatera med här just nu, motivation och kreativiteten ligger aningen på is. Imorron får ni la antagligen en saftig uppdatering på The Haunteds spelning på mejeriet. Börjar ble redigt taggad inför den om någon undrar. Är tredje gången jag ser dem nu och de är verkligen förjävla bra live. Fjärde gången ja ska se dem blir på sweden rock. Åh, ge mig den nu tack! Nä nu ska ja återgå till mitt zomblieslaktande på fb.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0