blond bad and beautiful

2011-08-11 @ 23:19:05
Att vara blond är nog inte min grej trots allt. Har kommit fram till att ja inte trivs särskilt bra i det egentligen, har mest försökt intala mig själv det nu ett tag. Så när det trillar in lite pengar i slutet av September får lite gå till hårfärg. Blir nog att bli brunett igen, för det röda vägrar sitta. Sad but true. men ja vet att ja passar i brunt så det lutar mest mot det faktiskt. En annan dum sak med det blonda är att mitt håret växer, snabbt som satan ska ja säga. Växt mer än en cm sen ja färga det. Inte särskilt snyggt med en mörk utväxt. Men bara 1.5 månad kvar sen kan ja bli fin igen!

Körlektionen idag gick sådär, har gått bättre. Men på tisdag kör vi igen och då jävlar i det ska allt sitta. Nu ska vi bli klara med skiten, det har tatt alldeles för lång tid nu. Hade planerat att det skulle va klart i början av sommaren och att det inte blev det är jobbigt. Ja vill verkligen bli klar med det nu och fattar inte varför det inte funkar. ja kör sämre när ja kör med mig lärare, men man tycker inte det borde va så stor skillnad som det känns att det är. menmen, det löser sig väl.

Imorron kommer älsklingen min så förvänta er inte en superbra uppdatering de kommande dagarna.


Kommentarer
Postat av: byrianne [foto & mode]

Snygg design du har !

2011-08-12 @ 14:17:45
URL: http://byrianne.blogg.se/
Postat av: Eriiza

Oj, vilken sjukt vacker bild !!!!

2011-08-17 @ 19:16:38
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0