min dröm

2011-08-30 @ 16:55:51
För lite mer än ett år sedan kom ja på en grej som jag verkligen ville syssla med. Att plåta konserter, min dröm började när jag så Crashdiet under förra sommaren. Det var då jag insåg hur otroligt roligt det var och hur gärna jag ville lyckas. Och se vad ja står idag gott folk. Ett år senare och jag sysslar med det jag vill. Jag vet om att jag är duktig och ja vet hur mycket jag har utvecklats. Men jag vet även hur mycket mer jag har att lära. Jag vill bli bättre och ja vet att jag har potential att gå hur långt som helst. Med rätt motivation kan man komma så långt man bara vill. Jag hade en dröm och jag har den fortfarande. Bara att ja nu faktiskt gör det ja har drömt om. På ett år skaffade ja mig den erfarenhet som har gjort att ja står där ja står idag. Jag har en dator full men så extremt många konsert bilder som jag är supernöjd med. Jag kan titta igenom dem och se hur mycket bättre ja blir gång från gång. För varje bild man tar utvecklas man lite. Jag gör något som jag tycker är otroligt kul och det ger mig så mycket. Ja kommer inte ge upp förrän ja har kommit dit ja vill, sen hur lång tid det tar är inte lika viktigt. Bara att man försöker.

Här kommer två bilder från när jag såg crashdiet för lite mer än ett år sedan. Satt och kollade igenom mitt arkiv i bloggen och kände för att skriva detta inlägg. redigeringen på bilderna är ny för ja tyckte att de skulle göra sig bättre i svartvitt. Dessa bilder har inte varit mina favoriter från spelningen innan, men de växte lite i mina ögon nu. Tänkte ta och visa upp en hel del äldre bilder snart, men inte i detta inlägget. Det får komma senare.

Så kära läsare. Vad har ni för drömmar?



Kommentarer
Postat av: † ELIN SVANOLD

Sv: Som satan! :D

2011-08-30 @ 19:43:44
URL: http://morbidoutlook.se
Postat av: Vanadesse.

Jaa! Så jävla gött det vore om de kom förbi Sverige.

2011-08-31 @ 13:27:11
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Blasfeministen

Det som gör mig glad är att du gör det du vill :)



Själv så bestämde jag mig som 13-åring att bli piercare och 21 års ålder startade jag min egen piercingstudio.

2011-08-31 @ 13:34:44
URL: http://blasfeministen.blogg.se/
Postat av: Joss

Du e grym! Det hade jag också velat göra..

2011-09-01 @ 10:20:09
URL: http://fins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0