*vettig rubrik*

2011-08-07 @ 23:04:34
Härligt att se att ni läsare är kvar trots att ja bloggar dåligt. Känns som varenda inlägg ja har gjort under sommaren har varit om min dåliga bloggning. Har så mycket bilder ja vill visa just nu, så mycket att ja inte ens har hunnit redigera 1/3. bilder från hgb festivalen, bilder från stugan, bilder från dagens utflykt. Men började med bilderna från Hgb-festivalen idag. har kollat igenom det mesta och är galet nöjd, det är skönt att se hur mycket man faktiskt utvecklas från varje gång man plåtar. Jag njuter och känner mig faktiskt duktig. Och det är inte superofta ja gör det faktiskt ska ni vete. Jag är otroligt självkritisk och över analyserar precis allt ja gör. Men det har börjat släppa. Skönt ska ja säga er! :)

På tisdag är det två veckor tills ja börjar skolan igen. Detta sommarlovet har verkligen sprungit iväg. Antagligen för att ja för en gångs skull har gjort en massa saker. Hela tiden och överallt. Minns ni hur ja skrev i vintras när ja satt och började planera sommaren att detta skulle bli den bästa någonsin? Det har det blett. Så otroligt skoj har det varit, så många upplevelser, så mycket härligt folk. Ja är så nöjd man kan bli. Att inte ha behövt sitta hemma halva lovet för man inte har något vettigt att göra har varit galet skönt att slippa. Jag är så nöjd och vill tacka alla som gjort min sommar bäst! Ni är guld värda :)

Ni får en bild från början av sommaren. Tycker den passar in lite till inlägget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0