2011 del I

2011-12-31 @ 00:01:13

I jauari mös jag mest runt i snön. Lekte mest med min digitalkamera då jag var för lat för att använda systemkameran. Hade rött och ny färgat hår. Jag åt pepparkakshus och sådant gott.
Februari. Vi hade en fotografering i ett ödehus. Jag var iväg och åkte skidor och mös uppe i sälen. Spenderade pengar och längtade till våren.

I Mars kom våren. Jag drog på mig jeansjackan och kände mig tuff. Älskade att blommorna började titta fram. Umgicks med trevligt folk och var lite sådär ego och tyckte jag var stencool

April, den viktigaste månaden på hela året. Jag blev stor tös och myndig. Nytt objektiv infann sig i kameraväskan och kreativiteten flödade. Jag hade supercool fest och njut av livet hela månaden. Härligt väder och härliga människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0