kommer bli en fin helg!

2011-12-16 @ 11:31:34
Uppsatsen blev precis inlämnad och jag känner en extrem lättnad. så nu ska njuta till fullo av mig helg. Ikväll börjas det med utgång med finaste Betty. Ska snart slänga mig i duschen. ska bara kolla klart på sjunde himmelen. mysig serie den där. lite lagom såhär i början av min helg. helt underbart att jag inte behövde åka in tilll skolan idag för att vi gjorde våra redovisningar igår. en hel dag hemma är precis vad jag behövde. bara ta det lugnt. Har precis fixat mina naglar, man kan jue passa på när man inte ska jobba imorgon och allt bara trillar av. så hoppas verkligen att det håller bättre denna gången. men snygg blev det i alla fall. kommer kanske en bild när de är målade också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0