möööndag..

2011-12-05 @ 14:52:38
Måndag igen och jag mår lite som igår. Det gör ont och är bara allmänt jobbigt, men tid att missa något finns inte. Funderar på att göra en mindre beställning från ELF då de har en julkalender och jag funderar på att utnyttja den fraktfria luckan. Det blir nog mest nagellack då de var riktigt bra de jag fick senast. Sitter riktigt fint och så. Är lite sugen på att göra lite fina målningar. Är så galet kreativ just nu men med ett objektiv som inte fungerar kan jag inte ta ut det på en massa bilder. Ahja, blir nog en massa bilder i alla fall då det har börjat snöa. Det lägger sig inte men man kan hoppas att det börjar göra det snart i alla fall.. Det hade varit så mysigt värre, vitt och fint. Det hade verkligen ljusast upp stämningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0