sjuk som ett as, men ett humör på topp

2011-12-08 @ 10:19:38
Mår åt helvette idag med, men är på ovanligt bra humör. Solen skiner och det värmer skönt på armen. Ska sätta mig och skriva min analys. Har precis fått tillbaka betyget på debatt artikeln som jag skrev ihop lite hastigt förra veckan, ett fint VG och jag är nöjd som satan. Känns så otroligt bra att jag faktiskt kan vara nöjd med ett VG och inte hela tiden tråna efter något bättre, för ett VG är fint och bra betyg. Speciellt på något man skrev ihop på 20 min... Så den gör mig glad. Sen beställde jag precis 2 filter, ett huslock till kameran och ett objektivlock. Behöver locken för jag är en mästare på att tappa bort sådana... Sen filtarna är lite skoj, klickade hem ett närbildsfilter och sedan ett stjärnfilter. Så hoppas att det kommer snart för jag vill verkligen testa dem, nu helst! Men det borde inte ta så lång tid efter som de hade allt ihop på lagret. Nää, analys var det ja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0