svag och sådant..

2011-12-02 @ 11:45:53
Även idag har vi hemstudier, idag igen... Ganska skönt, fick jue så mycket gjort i onsdags. Idag går det dock en aningen segare, gick upp vid nio för att jag skulle plugga och så.. har inte börjat än och klockan närmar sig 12. Ska i alla fall läsa igenom samhällskunskapen så den är helt klar, kanske skriva lite mer på teorin till uppsatsen. Om jag orkar. Känner mig ganska svag just nu, skakar och fryser något enormt. Frustrerande!! har inte tid att vara lite småsjuk. Jag ska ju pussas i helgen. Så nä, nu ska vi hälla i oss några liter tee så blir allt bra igen. Tog en varmt dusch innan för att få upp värmen men det var så galet jobbigt, slutade med att jag fick gå ur för att jag blev yr. Fick trycka i mig lite mat, men tror inte det var matbrist som orsakade det hela. Underbart säger jag bara. Ska snart ta och fixa lite ordentlig lunch för pirogen jag tog för en timme sen har slutat verka nu, magen kurrar och kroppen skriker att jag ska gå och lägga mig. Musklerna vill inte samarbeta riktigt. åhh, jobb imorgon är precis vad jag behöver...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0