Alla hjärtans dag

2011-02-14 @ 16:23:07
Till skillnad från alla andra tycker jag faktiskt om denna dagen. Varför? Vet inte riktigt, men det är lite småmysigt. Dock ser jag inte att jag är mer kärleksfull just denna dagen, jag anser att 1 av 365 dagar inte ska ha supermassa mer kärleksfullhet än alla de andra. jag tycker att om man faktiskt har någon att älska ska man göra det så mycket det bara går hela tiden och faktiskt visa det ofta och mycket. Jag hade först tänkt skriva ett superputtinuttigt inlägg om hur mycket jag älskar min man och hur otroligt mycket han betyder för mig och så.  Men jag tror allt han vet det.

MEN, bra saker tåls att upprepas :)

Min Dennis är den bästaste i hela världen, en framtid utan honom existerar inte. Jag vet om att folk säger "man vet aldrig vad som kommer hända" men de har fel. Jag vet om att han är den rätta, för en framtid utan honom går inte att föreställa sig. Han gör mig hel och finns alltid där. Jag har aldrig varit så kär som jag är i honom, jag fylls med lycka av att tänka på att han faktiskt är min. bara min. föraltid.
Du får mig att skratta när ingen annan lyckas, du får mig att le när resten av mitt liv är upp och ner. Du får mig att känna mig speciell och älskad. Med några få ord kan du få mig att sväva på små rosa fluffiga moln. Du väcker sidor hos mig som annars ligger gömda. När man vaknar upp jämte dig känner jag ren och skär lycka. Jag sover aldrig så bra som när jag sova med dig. Du får mig att känna mig så otroligt trygg. Jag tänker på min framtid och känner att det kommer bli så bra. Allt är så bra. Du gör allt bra.

Jag kan vara mig själv med dig, jag känner mig så säker i din närvaro.
Du lyser upp mitt liv.
Du och jag för alltid!
<3




Kommentarer
Postat av: Livrädd med stil | Västerås bloggare

Sv: Tusen tack! Älskar den :D

2011-02-14 @ 16:44:04
URL: http://nonstop.webblogg.se/
Postat av: Josefi

men vafan rebecca. vi två då? </3

2011-02-15 @ 22:34:35
URL: http://brickroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0