angels share

2011-02-28 @ 22:46:11

Sitter och lyssnar igenom Mustaschs nya album som släpptes idag, hittills gillar jag det. Passar in på mitt humör ganska bra just nu. Lite småsur på allt som inte vill som jag vill. Förövrigt impulsköp jag biljett till Von Benzo innan idag, så ska ta och bli som alla andra metalbloggar och börja recensera spelningen. Varför? Jo för att jag antigen ska bli hårdrocks journalist eller fotograf. Det ni. Och för att jag för tillfället inte har något vettigare att blogga om! Så ja, det blir nog mycket musik just nu, hoppas det faller några av er läsare i smaken i alla fall. och Nej Josefi, bloggen är inte tråkig!

Nej nu kampar hela foten så nu ska jag hoppa runt och se dum ut så det släpper! Och medans jag gör det kan ni jue alltid lyssna lite Mustasch, för det är verkligen aldrig fel!



Kommentarer
Postat av: Josefi

Du har blivit värsta kissie ju, som sitter och hänger ut mig i din blogg. </3

2011-03-01 @ 00:01:11
URL: http://brickroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0