Bra början, javisst!

2011-01-11 @ 22:15:16
Spanska provet framskjutet en vecka. Religionsskiten smått påbörjad. Jag känner att jag hittills faktiskt följer ett av mina nyårslöften. Att inte skjuta fram allt så satans mycket. Har spanska prov om två veckor och har redan börjat kolla lite smått på det. Religionsgrejesen har jag funderat ut vad ja ska skriva om och börjat läsa på så smått. Och plugga körteori ska jag göra imorron. Oj, där skjöt vi allt upp något. Men känner att jag är för trött för att "slösas" bort ett av proven!

Om någon undar gör min arm något djävulskt ont. antagligen en nerv i kläm eller något, men on gör det. Kan inte räta ut eller spänna muskeln utan att få ont eller kramp. Lovely! Testade att ta ett varmt bad för att se om det skulle hjälpa och det gjorde det. En lite stund. Nu är det tillbaka igen och det driver mig till vansinne. Sjukt frustrerande att inte kunna sträcka ut den ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0