Here comes that sick bitch

2011-01-16 @ 21:45:12
Idag har det skrivits på religionsarbetet, pluggats spanska och övningskörts en hel del. Oväntat bra gick det tycket ja allt och skoj var det allt när nervositeten släppt lite. Så det har börjat känna mindre stressat inför tisdag då jag har min första körlektion. Shit pommes vad jag är taggad på detta nu. Vill ha mitt körkort nu och är verkligen redo och beredd på att arbeta satan för det! Annars har det verkligen inte gjorts mycket idag, pluggat och kör är det jag har gjort i stort sett. Så nu ska det bara slappas ett tag och sen ska sängen intas lite lagom tidigt så man är hyfsat utvilad inför en ny skolvecka som jag allt hoppas rusar fram lika snabbt som förra.
Jobbet gick förresten bra igår, fyra härliga grupper och jag tror nog det kan bli skoj. Visst kommer det vara pest och pina när förkylningarna slår till igen. Men det är som tidigare sagt fina pengar. som jag förövrigt redan har planerat vad jag ska använda till. ett telozoms objektiv och en Metaltown biljett.

Mitt internet har bestämt sig för att sega nått extremt. Så detta blir bara ett tråkigt oviktigt inlägg utan bild.
YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0