Over The Hills And Far Away

2011-01-05 @ 23:11:30
Nä nu jävlar saknar jag sommar! Eller våren i alla fall, typ så man kan gå i jeans och tröja utan att svettas eller frysa. Lagom helt enkelt, så svenska jag är nu! Jag gillar vintern i vanliga fall men just nu mitt i sjukhetens sjukhet vill ja har lite värme så mitt smästaste immunförsvar har lite chans att hålla mig frisk utan att ja blir nerkyld hela tiden! För nu har jag verkligen tröttnat på denna förkylningen som verkligen aldrig vill släppa.  Det är så tröttsamt att man aldrig orkar göra något, och när man väl gör det blir det verkligen inte hel hjärtat. Jag gillar att engagera mig men orken finns inte. 
Dock orkade jag ta mig iväg till Ikea och Väla idag. Ett par riktiga jeans och en sjal in handlades. Så nu är ett av alla presentkort från julafton upphandlat. Presentkort är förövrigt en extremt underskattat present. Det är typ bara när ja har ett presentkort ja handlar kläder bara för att. Bara då jag faktiskt tar och köper någon som ja verkligen vill ha men inte måste ha. Man blir verkligen glad när man kan göra det. Så nu har ja 150 kr kvar på New Yorker och sen 500 i en skoaffär med skumt namn! Blir kanske att handla ett par tjusiga vårskor senare?  Jo det tror ja allt blir bra!


Första körteori lektionen förövrigt överlevd idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0