Tears of the dragon

2011-01-17 @ 22:29:02
Peppande musik. Check!
Saker som borde göras. Check!
Vilka och ork att göra det. Lite mindre Check!
Men har i alla fall skrivit klart nästan hela min religionsuppgift och börjat plugga spanskan.

Kör lektionen blev förövrigt inställd imorron. Lite synd för jag var verkligen taggad på det. Men det blir på onsdag nästa vecka så kommer hinna köra lite mer innan dess. Tumme upp på det. Och nej jag har nog inget vettigt att skriva om idag heller. Sitter och pillar med en pluggspellista på spotifis. Kanske kan bli en anledning att plocka upp spanska boken igen för att använda den till sitt rätta bruk?

Känner mig ganska frustrerad av någon okänd anledning...


Kommentarer
Postat av: Emma \m/

sv: jaa, helt underbart :D

2011-01-18 @ 11:53:44
URL: http://emmasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0