Saved by the bell

2011-01-27 @ 22:49:20
Helgen nalkas och jag är verkligen helt slut i hela kroppen. har verkligen varit en lång men ganska givande dag. Började med 1 timmes körlektion som gick helt okej, inga omkomma och inga krockar. Tycker själv att ja gjorde mindre fel idag än igår i alla fall. Så framåt går det. Efter det blev det att knalla ner till matsalen och sen iväg till sin 3 timmar långa mediakunskap. Arbetet med nästa nummer, som vi förövrigt ska tävla om för att vinna 10.000, är i full gång och för en gångs skull känns det som de flesta är lite delaktiga! Blir nog inte ännu ett nummer där bara 6 person som medverkar. Så efter tre timmar av pillande på recensioner, festivalreportage och en samhällsartikel som ska skrivas om så bar det åter tillbaka till körskolan. Denna gången för körteori som jag var så lagom peppad på, men timmen överlevdes och sen bar det av hem. Nu sitter jag och har tänkt försöka jobba lite på mitt så kallade CV, satan vad det ska vara svårt!? Sen ska det sovas tidigt så vi är pigga och glada imorron. För då är det dags för fredagsmys.

Kommentarer
Postat av: josefi

hej snelugg.

du får ha det så i skolan, så kan vi vara sneluggssistahs 4-ever <3<3<3<3

2011-01-27 @ 23:27:19
URL: http://brickroad.blogg.se/
Postat av: S

Gaahshss. Fin du är kvinna;@

Postat av: Emily

Guu vilken cool hårfärg!!

Fin blogg med :D

2011-01-29 @ 17:19:27
URL: http://bananskalsbat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0