Galet bäst

2011-07-02 @ 16:02:31
Gårdagen var.. bäst minst sagt!!! Sabaton var bäst som vanligt och maiden regerade! Lyckan var total. Hela dagen var riktigt bra, härliga människor och ett helt okej väder. Lite varmt kanske men vem är jag att klaga.

Så nu dagen efter sitter jag i halmstad och har jag precis orkat ta mig upp ur sängen för att faktiskt bli lite renare för helt fräsch kan ja inte säga att man var efter igår :) Så nu efter en massa timmars sömn är jag inte särkslilt pigg, men humöret är på topp och jag börjar bli taggad inför imorron, det ska bli så bäst att få se Metallica för första gången, för er som känner mig vet ni att det har vatt ett av mina absolut favorit band sen typ fyran, så ja detta ska bli så bra.

Så ni som ska dit, vi ses längst fram!


Kommentarer
Postat av: Blasfeministen

men Graveyard då?

2011-07-02 @ 16:49:14
URL: http://blasfeministen.blogg.se/
Postat av: moa

Jag har gjort dig till ett bloggtips, hos mig!

Hoppas det var okej, and keep up the good work :)

2011-07-03 @ 13:10:17
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0