louder than hell

2011-07-06 @ 13:08:20


Beger mig om en stund mot Åstorp för att sitta hundvakt några dagar, mysigt ska det allt bli! Ska plugga en satans massa körteori under dagarna så man faktiskt blir klar med det iaf. Sen att min körlärare är grymt seg och är en människa man bara vill slå på är en annan femma!

Sitter och funderar lite på vad ja ska göra med mitt hår, vill ha det som på bilden ovan rött och fint men färgen vägrar sitta. Så funderar på om man ska låta sin riktiga hårfärg komma fram ett tag, blond. Just nu är delar av mitt hår blond vissa röda och sen lite brunt. En härlig blandning med andra ord. Men funderar då på att lägga en mängd ljusa slingor så döljd kanske denna härliga blandningen lite i alla fall. Eller jag vill tro det. Men ja vet verkligen inte, det känns inte helt lönt att ha det rött då färgen bara rinner ut när ja tvättar håret och bleks galet snabbt. För ingen av de hårfärger ja har testat har suttit ett längre tag. Någon som vet någon röd riktigt bra hårfärg som faktiskt sitter kvar, skriv gärna det i så fall!

Nu ska jag gå och packa klart och sen fixa lunch, galet intressant ja vet! men skyll er själv som läser ;)
Nä men i alla fall min täckning uppe hos mina kusiner är lite si sådär så är det något messa så får ja det tillslut!


Kommentarer
Postat av: Josefi

Min storasyster brukade köra på Henna när hon färgade sitt hår och det satt verkligen fast! Dessutom är ju det gjort på örter och sånt mojs, så du lär inte slita ihjäl ditt hår med det heller. c:

2011-07-07 @ 12:32:04
URL: http://brickroad.blogg.se/
Postat av: MEULLERPHOTO

sv: Tusen tack! Men säger samma som du, gillar bilderna bättre än pojken på dem ;)

2011-07-07 @ 19:53:39
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0