kolla kolla kolla

2011-03-23 @ 18:38:26
Ush vad jag inte har tid att vara sjuk. Spelning på fredag för fan, då kan det inte hostas, nysas och snoras. Jag nös precis så hårt att det började göra ont i mina handleder. Det ni gott folk. Skrattar ni? Jo ja tänkte la det, för det gör faktiskt jag med. Kändes lite random och onödigt.

Ska strax gå ner och sätta igång en kopp te till men skulle bara slänga in ett inlägg först. För en viss Wasmus har börjat blogga och jag har lovat herren ett stycke länkning. Förövrigt är han en halvcool snubbe som faktiskt fick mig att börja på den skola jag går på idag. Det är inte illa gott folk och att han tjatade på att jag skulle börja där när jag snackade om att byta skola och linje ledde faktiskt till något bra.. Så här kommer ett stycke länk
--> blöögg <--
Så gott folk kolla in hans metalblogg nu, han skriver faktiskt bra. Eller det han har skrivit hittills är faktiskt bra och sen kan ni alltid ta och slänga in några hatiska kommentarer till honom vetja :D Nä men seriöst nu. Bilden är förövrigt brutalt snodd från emocore. den ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0