Moonshine

2011-03-24 @ 23:14:22
Förkylningen börjar sakta men säkert släppa sitt järngrepp, eller är det bara jag som intalar mig att ja mår bättre. För jag ska se Crazy Lixx imorron. Finns inget annat, måste trösta lite för att man inte befinner sig i Göteborg under morgondagen och beskådar Children Of Bodom. Det är inte okej att det är 18års gräns och 1 månad och 1 dag innan jaf fyller 18. Så imorron ska det lyssnas Sleaze. Vår/sommar musik det där. Man blir så glad av det. Men jo jag är la liiite bitter för ja inte är i Götet som sagt. Men nu jävlar ska vi tagga morgondagen istället för att tjura. Crazy Lixx är faktiskt ett bra band och det ska bli skoj. Inte så lång köning innan dock, tror inte min älskade hälsa tilllåter det. Men misstänker att det inte kommer vara super mycket folk så det ska nog gå att komma längst fram i alla fall. För annat är jue skam!

En annan sak som fick mig att smålee innan idag var att Hardcore Superstars blev bokade till Getaway. Dessa kommer även ses på onsdagen på sweden rock. Förjefla najs kommer det bli!!!  dock funderar ja över om det blir getaway eller metaltown. Tippar nog mot Getaway just nu, men jag vill se watain igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0