Not My Funeral

2011-03-07 @ 19:00:00

Man kan bara inte börja en dag med att försova sig en timme, då blir hela dagen helknäpp verkligen. Inget blir inte riktigt som man vill. Hade lyckats ställa in alarmet på den nya telefjöngen på fel dag så det var ingen trallvänlig äckelmelodi som väckte mig imorrse. Istället vaknade man 5 min innan tåget skulle gå och att hinna med det fanns verkligen inte på kartan. Som tur va hade min fassa inte hunnit åka än så jag han med nästa tåg, som så klart var försenat. Så 20 min sen klampar man inte på spanskan med andan i halsen och när man sen ska sätta sig och skriva meningar fungerar verkligen inte hjärnan. Den hade blivit glömd hemma misstänker  jag starkt. Men lyckades på något sätt få lite gjord och hålan på en 1.5 timme efter var verkligen välbehövd. Sen iväg till idrotten för att få koll på den här rytmiska grejen vi ska ha klart och redovisa nästa vecka.

När man kom ut efter idrotten så var det helt underbart skönt ute. Man riktigt kände hur solen värmde och det vände nog dagen till det bättre. För vet ni vad, nu måste verkligen våren vara på ingång. Det känns i luften. Så nu är det bara att hålla tummarna att denna våren blir aningen mindre pollen i luften än förra!

Jo en sak till, jag ska se mitt älskade, underbara och dyrkade i sommar. Biljett till TheBig4 finnes på datorn och Bex är lycklig. Tänk Maiden den 1a, metallica den 3e och sen den 7e är det fan getaway. En månad innan det är det sweden rock och en vecka innan det ska det jobbas på Rockstad falun. Jo detta kommer nog bli en bra sommar, antagligen den bästa! Hittar inte riktigt ord för hur bäst det kommer bli, så mycket underbar musik som det ska klämmas in och så mycket sköj folk som ska träffas.
Detta ska bli den bästa sommaren.
Jag ska allt göra det till den bästa.
Så mycket som ska göras.

Nu ska jag lyssna ännu lite mer på Children Of Bodoms nya album som förövrigt är överdrivet bra! och sen skriva klart von benzo recensionen.

Kommentarer
Postat av: Annely

SV: Ohja! Det gjorde mig om möjligt mer peppad inför att själv bevittna dem live om några dagar ;)

2011-03-07 @ 19:53:38
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/
Postat av: josefine

Sv: Tack så jättemycket! :D

2011-03-07 @ 21:42:42
URL: http://sickbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0