hmm.. en rubrik ska det vara ja.. ehm

2011-03-12 @ 23:46:48
Sitter och känner mig stencool efter att sångaren i Dirty Passion  hade kommenterat att det var grymma bilder jag hade tagit på dem. Eller kanske inte stencool, men det är alltid trevligt när man får positiv kritik. Har ni inte hört bandet kolla upp det fan!

Just nu känner jag för att lägga pengarna jag tjänat på ett fettnajs objektiv. Så nu får vi se hur det ska prioriteras. Getawaybiljett om några veckor eller objektiv. Vi väntar lite och ser vad jag är mest taggad på då. Just nu vill jag bara fota spelningar. Fatta hur bra jag mår då, två av de bästa grejorna som finns. Att fota och vara på konsert typ bästa kombon. Tur att det bara är två veckor kvar till nästa konsert, sorgligt nog är det inte Children Of Bodom men Crazy Lixx är fan bra de med. Skulle ha sett dem på Malmöfestivalen i sommras med de fick ställa in pga att det blåste något överjävligt mycket. Så istället fick man genom lida en hel konsert med adept bara för att komma långt fram på The Haunted som hade blett flyttade till den stora scenen istället för att först se crazy lixx och sedan The Haunted på samma jävla lilla scen. Men jag är inte bitter. För om två veckor då jävlar. Dock är nästa helg mer efter längtad just nu. Bara så ni vet.

Satt innan och diskuterade 18år fest med mossan och tanken att jag ändå hade 24 pers som jag anser som nära vänner och vill ska fira mig värmde. Även om jag faktiskt har förlorat en hel del folk genom åren har jag också vunnit en hel del nya. Och det känns förjävla bra ska ni veta. Känns bra att det faktiskt finns så många i mitt liv som jag bryr mig otroligt mycket om. Så det så, ni betyder en massa och ni vet vilka ni är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0