Det går framåt.

2011-05-24 @ 17:19:38















Bara tisdag och jag har min att göra lista blir kortare och kortare.

Ska fota på Sweden rock festival [x]
Skriva klart religionen [x]
Plugga körteori [/]
Redigera klart wasteland skills bilde [x]
Redigera wasted shells bilder []
Blett klar med spanska kursen [x]
Haft körlektion [x]
Shoppat[x]
städa []

Aktiv tös här. Är nöjd med det mesta jag har åstakommit. kvar är som ni ser att städa och plugga körteori. att redigera bilderna på wasted shells får nog vänta tills det andra är klart. Kanske börjar så smått ikväll om jag orkar.

Imorron ska vi på studiebesök på HD och sen på kvällen kommer släktingar från Amerika, eller om de lyckas flyga till Danmark så att säga. Såg innan att all Danmarks flygtrafik hade stängts av idag på grund av askmolnet. Bara att hoppas att de flög dit tidigare idag så de inte är fast där de befinner sig just nu.

Men nu ska ja gå och koka ris och fixa köttgrytan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0