Grow Or Pay

2011-05-16 @ 22:47:32
Dokument och annat som fattas befinner sig nu igen i tryggd förvar både på datorn och på den externa hårddisken. Dock några få grejor jag inte kunde hitta men inget viktigt som inte går att få tag i på annat sätt. Känns bra det fan!


Just nu pumpas det inte körteori. Ska fan bli klar med skiten nu och det känns verkligen att det börjar närma sig nu. Ska snacka med min lärare på onsdag om ja kan boka risk etta och tvåa och sen att jag vill har min uppkörning någonstans mellan den 6e och 13e juli för den 15e bär det av till Italien. Så skönt det ska bli. En vecka där man bara kan ta det lugnt, bada, fota och sola.
Skönt värre.

Nu ska ja gå och dunka huvudet i körteoriboken och sen ska det nog bli en tidig kväll i säng.

Och jag är helt medveten att alla inlägg idag har haft bilder på mig.
Men ni får stå ut ;)


Kommentarer
Postat av: Rockalicious

Galet snyggt hår du har bruden!

2011-05-17 @ 23:17:04
URL: http://sprillansny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0