Hammer Smashed Face

2011-05-17 @ 12:15:14
Tisdag. jag hatar tisdagar, de är till och med värre än måndagar. Jag har en lektion och den ligger äckligt sent, så hela dagen går ut på ingenting. Idag känns det knappt lönt att åka in då vi ska kolla film, men suck..

Ute regnar det och det är ganska skönt faktiskt. Det är ett lite mysigt ljud och den kalla luften som kommer in från fönstret är ganska skön faktiskt. frisk.

Räknade precis ut at det är 10 dagar tills ja får sommarlov. Hur najs är inte det?!?
Detta året har gått så satans snabbt. Verkligen bara sprungit fram. Men ska bli skönt med sommarlov. Det är så mycket som är inplanerat. Det är så mycket utöver det jag vill göra också, men vi får helt enkelt se hur länge pengarna räcker då ja inte har fått något sommarjobb än. Kind of sucks.
Hade varit redigt najs med lite pengar.

Titta vad stilig jag och min pojk är! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0