Set the world on fire

2011-05-19 @ 23:37:59
Mitt huvud är helt förvirrat efter turen till Halmstad. Jag är helt säker på att det är söndag idag då det nästan bara är på helgen jag befinner mig där. haha, men torsdag kväll och imorron är jag ledig, eller ledig och ledig vi fick självstudier på den lektionen vi skulle haft imorron så vi kunde lika bra göra det hemifrån. Så imorron ska ja träffa Betty och fika lite. Det är grejer det. På lördag ska ja träffa Linn och sen ska det jobbas och på söndag har min syster dansuppvisning i Malmö. Så detta blir en fullspäckad helg med andra ord. Me like. Sen måste det städas också, på tisdag kommer det folk från Amerika (släktingar men vet inte riktigt hur) och ska stanna några dagar. Kan bli spännande!

Nu ska ja ägna ännu en halvtimme åt mitt religionsarbete som jag tror kan bli jäkligt bra. har inspiration till att skriva det och ja tycker det är skoj. Är riktigt taggad på att göra detta bra så man kanske kan få ett MVG i slutbetyget. Det hade allt suttit fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0