bistra tankar en torsdag

2011-11-17 @ 18:48:19
aftonens tankar. Jag sätter alldeles för hög press på mig själv och har alltid gjort. jag måste sluta göra detta, är på väg att gå in i väggen hela tiden och bryter ihop över skitsaker. detta funkar inte länge, jag måste prioritera om. MVG i precis alla ämnen kommer inte funka, får nöja mig med VG i vissa. för jag mår inte bra som det är nu, jag stressar för mycket. Men nu tar jag en paus från allt. Jag kommer så klart göra det som måstes göras. Men jag fixar inte denna eviga stressen och denna extrema press jag lägger på mig själv. I helgen tar jag helt ledig och ska bara vila upp mig hos min älskling. Allt som har med skolan att göras ska bara kopplas bort. det är bara så mycket just nu även om en hel del är enkelt så stressar jag upp mig över det och då får jag inget gjort. har fått en hel del gjort idag men det hjälper inte.

nu ska jag ha familje kväll med familjen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0