dexter

2011-11-20 @ 21:53:41


Ska ge serien Dexter en chans tror jag, har hört så mycket bra om den men faktiskt aldrig titta på den själv. Så ska börja kolla igenom försa säsongen senare och se om den är så bra som jag har hört. Blir lite enformigt just nu och behöver lite mer serier att kolla på. just nu kollar jag på sons of anarchy och desperate houswives. Men efter att ha sett en hel del avsnitt i rad så behöhöver något att variera det. sen tar det jue längre tid innan alla avsnitt av serien som finns har blivit sedda så det är bra det också.  Man blir lite ledsen när man kommer till slutet och det inte finns mer avsnitt.

Så tycker ni ska tipsa mig om fler bra serier som är värda att kolla upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0