piss väder

2011-11-29 @ 22:17:49
Har precis varit med fassan en tur till stugan för att checka läget efter söndagens stormar. Allt såg bra ut där i alla fall, ingen ting var sönder och alla träd stod där de skulle stå. Nu ska jag skicka in engelskan och sen bara ta det lugnt resten av kvällen. Blir så trött på vädret, bara grått och trist hela tiden. hade hoppats på lite snö snart men det verkar jue inte behaga komma. Blir så trött och halvdeppig bara av att vädret är tråkigt och grått konstant, det blir aldrig ljust. Jag hatar det fullkomligt hatar det. Får plugga hemifrån imorgon dock så det gör väl mig lite glad antar jag. Så morgondagen består av att sova och plugga, ska få så satans mycket gjort så jag slipper stressa sen, känner dock redan nu att jag har det mesta under kontroll. duktig tös som faktiskt för en gångs skull gör det hon ska i tid och inte sitter med allt sista sekunden. Nä nu ska jag skicka in engelskan. bajbaj


ni får lite bilder på vitsippor, för de är så fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0