tuff dag

2011-11-17 @ 22:10:10
Har precis kollat den sista harry potter filmen med lö familia. har även packat och duschat så jag slipper göra det imorron innan jag drar till skolan för min lektion imorron. Sitter och funderar på om jag orkar ta tag i något mer ikväll eller om jag ska göra lite imorron på tåget och innan lektionen. Kommer ändå in en nästan en timme innan lektionen börjar så man hinner göra en hel del på den tiden. Sen har vi så klart resan upp till Halmstad, där finns en timme till. Så tror jag ger mig själv ledigt resten av kvällen med hyfsat gott samvete. Jag vet att jag kommer hinna utan att egentligen stressa röven av mig men jag kan inte hjälpa det. Som jag skrev tidigare så sätter jag alldeles för hög press på mig själv och då blir jag bara jättestressad när det kommer så här mycket på samma gång. det är något jag kommer försöka jobba stenhårt med nu, det funkar inte att jag blir såhär stressad. Jag måste fungera som en människa också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0