vain glory opera

2011-11-12 @ 11:12:17
Även denna lördag ser ut som alla andra, ska gå till jobbet om två timmar och sen jobbas det till fem. Har fortfarande redigt ont i nacken så börjar fundera på om jag har lyckats med något mer än att skaffa mig en redig slayernacke. För så här länge har jag aldrig haft träningsvärk efter, det brukar gå över dagen efter eller i västa fall två dagar efter. Men nu sitter det i nästan lika hårt som det var i torsdags. En lite sträckning kanske? suck.

vaknade för en timme sedan och har redan hunnit käka frukost och städa rummet, så vet ni vad?! jag hittade ett golv, en säng OCH ett skrivbord?!! har dock mitt sängbord kvar att städa men det är inte så farligt. det kan jag ta imorgon, för nu ska jag ladda upp inför jobbet. Är för en gångs skull hyfsat utvilad men hostan sitter dock kvar. hade hoppats att den skulle försvinna snart men nejdå. Det har den inte lust till.

nu ska jag till allas stora förvåning sätta igång ett avsnitt av sons of anarchy innan jag fixar lunch och knallar ner till jobbet. Det sista avsnittet jag såg igår var så fruktansvärt spännande men det började bli aningen sent så kunde inte se nästa för sängen kallade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0