attgöralisten blir kortare och kortare

2011-10-20 @ 18:37:31
Känner mig redigt produktiv idag. har fått en massa gjort och planerar att göra en hel del till när ja ändå håller på. Känns bra när man kan kyssa över saker jag planerat att göra idag. Efterlängtad fredag imorron, ska sovas och jobbas i helgen. och pluggas så klart. Men mest sovas tror jag. Sen är det en skolvecka sen kommer ett ännu mer efterlängtat lov. Behöver verkligen det just nu, fasar att ja håller på att gå in i väggen som det är nu. Men bara en vecka kvar sen får ja vila ut helt. sova ut och ta igen på saker man har velat gör men inte haft tid till.  Ska bli så satans skönt så det inte är sant.  Nu ska ja slänga på sabaton på högsta volym och begrava mig i film analys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0