fin afton

2011-10-13 @ 22:25:28
Gav mig själv ledigt från allt som har med plugga att göra denna afton. Sitter just nu och redigerar bilder på en fin betty och njuter av att ja får arbete hemifrån imorron. Så imorron nalkas en fet sovmorgon och sen faktiskt en hel del plugg! Hade tänkt bli näst intill klar med svenskan, se klart filmerna till samhällskunskapen och börja analysera och sen börja plugga lite engelska. Sen så klar en hel del körteori. Känner mig hyfsat lugn inför nästa vecka, känns som om att ja har det mesta under kontroll och så. Men det kommer bli en påfrestande vecka på många sätt. Men det tar vi då, nu ska ja njuta av mitt humör som är på topp och självförtroende som är där uppe någonstans också. Det mesta känns så satans bra just nu och jag känner mig för en gångs skull duktig och inte halvt värdelös. Så nu är det bara att försöka hålla kvar i denna känslan så länge som det går.

Nu ska ja begrava mig i Camera Raws magiska värd och sen blir det kanske en tripp till lite photoshop. Blir nog en fin afton, kommer kanske en liten sneeeaky peak sen :)


Kommentarer
Postat av: MALIN SUNDIN [FOTOGRAF]

fin bild.



RE: tror också det :)

2011-10-15 @ 18:13:39
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0