dont say a word

2011-09-07 @ 21:53:12
ja vet inte vart all inspiration har tatt vägen men långt bort har den rymt i alla fall! Har ingen inspiration till att varken skriva eller fota. för mindre än en vecka var den på topp, just nu går allt segt! vill ha något vettigt att göra men tankarna står helt stilla. jag vill kunna skriva långa djupa texter där orden bara flyter ut ur fingrarna igen. Ja vill längta tills ja kan ta upp min kamera och plåta. men just nu går det på tomgång. och det är lite jobbigt, för ja behöver båda skriva och fota för att må helt bra. behöver få vara kreativ. så då slutar det med att ja sitter och skriver meningslösa inlägg här, bättre än inget. Ja får ut mig lite i alla fall. men det kommer väl tillbaka. det gör det alltid.
nä nu ska ja sluta skriva meningslöst babbel, borde gå och lägga mig snart. är så galet trött och huvudet bara dunkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0