fredag, ja ja har givade rubriker!

2011-09-16 @ 10:16:56
springa sex minuter i trappor är jobbigare än vad man tror. Kommer definitivt ha träningsvärk i benen imorron, wihoj! Men besöket på vårdcentralen gick la bra idag, skriver mer om det senare idag. Ska snart knalla iväg igen till tåget denna gången. Körlektion nalkas nu. ska bara få i mig lite mat och varva ner en hel del, är helt skakig!

Ikväll bär det av till mina till min kusin som fyller år idag. Hela september är fan fylld med födelsedagar, så det är en månad fylld med fika minst sagt! Helgen kommer spenderas med att jobba både lördag och söndag och passa syskon lördag kväll. Ganska skönt med en hel helg där man kan ta det ganska lung. Längtar dock något otroligt till nästa helg, då kommer älsklingen min ner igen :)


Kommentarer
Postat av: JOYYES - Jessicaolsson

vad händer idag då?

2011-09-16 @ 12:50:15
URL: http://joyyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0