goden morgon!

2011-09-06 @ 08:21:04
Idag ska ja ha min första Psykoligi lektion. Det ska verkligen bli så spännande och intressant att läsa den kursen, det är en av de kurser ja faktiskt sett mest fram emot. Så ja hoppas verkligen att kursen lever upp till mina förväntningar! För ja tycker verkligen att allt som har mes psyket, både friskhet och sjukhet, är så spännande. Ja vill veta mer och lära mig en massor.

har även kommit fram att ja egentligen kan sova en halvtimme längre varje morgon, för har alltid en massa tid att sitta vid datorn efter att ja har ätit och fixat i ordning mig. men även om ja vet att ja hinner på mindre tid utan problem blir ja stressad av det i alla fall! Så det blir nog en halvtimmes datortid de flesta mornar i fortsättningen också, eller inte onsdag, torsdag, fredag som ja precis kom på att ja börjar tidigt. För då går ja faktiskt upp en halvtimme innan ja ska dra, även om ja planerat att  ta mig upp tidigare är snooz kanppe min bästa vän då. Men så länge ja hinner utan att behöva stressa är det la okej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0