måndag

2011-09-12 @ 09:15:37
försöker hitta liite pepp inför första idrottslektionen för denna terminen, det är dock lika med noll. Ja saknar min gamla lärare, han fick till och med fotboll till att va skoj. Men jävlar vad ja ska fortsätta vara bäst, ska fan ha kvar mitt mvg! Och jo jag är förundrad hur ja lyckats med det från början, men nöjd är ja fan!!

förutom detta är ja ganska taggad på en ny vecka, för ja tror det kan bli en riktigt bra en! Känner det på mig, så mycket som ska göras så den kommer verkligen bara flyta förbi. Men nu ska ja packa väskor, byta om ännu en gång och sen knalla iväg till tåget! Hoppas ni har det bäst idag, för det ska ja allt försöka ha!!


Kommentarer
Postat av: Joss

sv: Tack! :)

bläääää spindlar.. :S

2011-09-12 @ 10:03:27
URL: http://fins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0