onsdag

2011-09-14 @ 15:36:41
riskettan idag gick bättre än förväntat, var inte ett dugg segt och så.  Kändes som vi satt där mycket mindre  tid än vad vi gjorde. Sen att våra två lektioner efter lunch kunder spenderas pluggande hemma gör inte dagen sämre direkt. Så kom hem tidigt och det var så galet skönt. Har spelt en timme nu och ska plugga en stund så ja blir klar med det. Känner inte mig stressad med något som vi håller på nu med utan ligger bra till i allt. Har börjat och kommit en bit på de flesta arbetena och så. Ska fixa min inledning till svenskan sen är ja klar med en av texterna i alla fall. Sen har ja snart läst halva boken på mindre än en vecka, och det känns galet bra för den är seg.. galet seg.. tror inte man kan hitta en enda sida där giftermål inte nämns. det ni.

Vädret är riktigt jävla piss dåligt. Det blåser, regnar och ja fryser som vanligt. sitter och hoppas (antagligen förjäves) på en höst och en vinter där ja inte är sjuk konstant. Men varför bryta traditionen med ett halvårs förkylning. det vore la tråkigt.. Jobbigt att det börjar bli mörkare också, känner det verkligen på mitt humör och min omotivation till allt. Vill typ gå i ide några månader om det är okej?
Nä men nu ska ja sluta gnälla, hösten är mysig och den är fin! faktiskt en av mina favorit årstider. Sitta inne och dricka te och mysa under en film framför en bra film. Längtar tills det trillar in lite pengar för vill köpa en stor stickad halsduk. Så sjukt mysigt att ha och vira om sig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0