ur balans

2011-09-06 @ 22:34:10
engelskan är typ klar, vet inte om ja har text så det räcker att babbla i fem minuter så ska svamla ihop lite till! Ska göra klart det lite snabbt och sen ska det sovas. Upp galet tidigt imorron.. Måste vara pigg och utvilad till körlektionen ja har på min håla imorron, för fan vad det ska gå bra! Ja vill boka uppkörning nu.

Känner mig just nu förövrigt lite ur balans, mycket känslor som dragits fram till ytan. Så ska begrava mig i engelska arbete och slippa tänka för en stund. sen hoppas ja att ja får sovit ordentligt inatt så ja har ork till morgondagens lektioner, för ja vill verkligen prestera på topp just nu. Ja vill att det ska gå bra och ja ska vara helt nöjd med allt ja gör. Så kommer lägga ner mycket tid och kraft på skolan under detta året. Är så galet motiverad nu, så bara att hoppas att det håller i sig..

Och ja känner att det har blett mycket snackande om skolan i de senaste inläggen. Lite tråkigt att läsa kanske, men har inte så mycket vettigt att skriva. Är ganska tom på ord just nu. Välmåendet går lite upp och ner för tillfället. Men det blir nog bättre

nu ska ja kolla om de skickat mina bilder än, för vill verkligen få hem dem nu så ja kan sätta upp dem. Kommer bli så galet najs!

ni får charmig bild på mig och syster! det ni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0