2012-04-28

2012-04-28 @ 23:37:25
morron nalkas vad som är lite av en oplanerad tripp till Halmstad. Man får ta och passa på när man har långhelg och kan göra såhär. Ska bli så najs att komma iväg och få mysa lite innan man tar tag i de sista veckorna innan sommarlovet. Vi är verkligen inne på sluttampen på denna terminen och jag är så galet taggad på trean nu. 300 poäng foto, me like yes yes. Är specielt taggad på det nu när man har en ny fin kamera som jag verkligen är helt förälskad i. Längtar verkligen tills det är någon konsert jag kan plåta med den. Vill testa vad den går för till max.
Nu ska jag spela en halvtimme-timme och sedan ska jag sova. Imorgon ska det bakas scones, packas, duschas och sedan åkas till till älsklingen.

Kommentarer
Postat av: Josefi

Du är så snygg, människa!

2012-05-01 @ 00:06:14
URL: http://brickroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0