Börjar bli gammal...

2012-04-12 @ 22:52:08
Om två veckor fyller jag gammal och detta är något som jag faktiskt helt hade förträngt. Känns som om det ligger så mycket längre fram men nej. Idag påbörjades planerna för hur det ska firas och jag ser faktiskt fram emot det nu. Innan har jag tänkt lite så att det inte behöver vara något stort eller något alls egentligen. Men nu blir det en fest i alla fall, tillsammans med Erika. Tror verkligen att det kommer bli superskoj. När en födelsedag närmar sig måste man så klart fundera ut svaret på den eviga frågan. Vad man önskar sig? jag har alltid jättesvårt att säga vad jag faktiskt önskar mig för jag kommer aldrig på något vettigt. Jag blir faktiskt glad för det mesta och bryr mig inte jättemycket. Men visst är det riktigt skoj att få saker som är igenom tänkta och något som jag verkligen vill ha. Så satte mig och funderade vad jag vill ha och vad jag behöver. Så klart står det en del kameragrejor med bland det jag vill ha men utöver det så känns det som jag vill ha mycket accisareor just nu. Det är det jag går och suktar efter i affärerna. Även smink lockar en hel del. Och kläder så klart. Och skor. Åh så mycket fint det finns. Men jag gillar att bli överraskad. Men jag vet själv hur hemskt det är när folk inte vet vad de önskar sig och man har noll inspiration till vad man ska köpa.

Men just nu ser jag fram emot att fylla år och det har jag inte tidigare gjort. 19 år. Ja, jag börjar känna mig gammal men tänk då om ett år.. Åh, har bara ett år som tonåring kvar och sedan känns det verkligen som om att man ska vara vuxen eller nått..


Kommentarer
Postat av: enita

grattis i förskott dårå ;)

vart kommer läppstiften ifrån :D?

2012-04-13 @ 09:51:28
URL: http://reddressedwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0