BakaBaka liten kaka!

2012-08-23 @ 18:23:09
Så här fina blev vaniljhjärnanen som jag försökte baka innan.. Hur hjärtiga de är kan man ju diskutera men goda var det i alla fall!
 
Idag i skolan hade vi poängjakt.. och alla som känner mig det minsta vet hur mycket jag avskyr sådant trams. Sen har jag varit ritkigt trött hela dagen, eller egentligen hela veckan. Sover nästan nio timmar varje natt men är fortfarande utmattad. Lite jobbigt faktiskt men det blir lite jobbigare när det står poängjakt på schemat... Bllöörgh. Men lyckades få ihop ett ganska vettigt lag (även om vi långt ifrån vann) så hade vi ganska skoj. detta ska vara så att man lär känna ettorna och tvåorna men alla på skolan verkar mest göra det för att få det avklarat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0